Luni – Vineri: 08:30 – 17:00

  • Nu aveti produse in cos

Termeni si conditii

1. Definitii si Termeni

besto.ro = este denumirea magazinului online ( cu produse IT, electronice, electorcasnice, aparate de printat, cartuse si tonere ) care apartine firmei S.C. DE BIZZPEDIA S.R.L. - persoana juridica cu sediul social in Romania, Bulevardul Liviu Rebreanu, 31, parter, Timisoara, Timis, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J35/181/2011, avand Codul Fiscal RO 27971099.

Vanzator = S.C. DE BIZZPEDIA S.R.L. prin besto.ro

Cumparator = persoana juridica ce isi face cont pe besto.ro si plaseaza o comanda de produse. Platforma besto.ro este destinata exclusiv achizitiilor efectuate de catre persoane juridice. 

Client = Persoana juridica de pe teritoriul Romaniei

Cont = contine informatii cu privire la comenzile plasate pe besto.ro, cu privire la datele de contact ale clientilor de pe besto.ro ( adresa de email, parola, adresa de livrare a produselor, adresa de facturare )

Site = spatiul in care sunt situate informatii cu privire la produsele comercializate prin besto.ro

Comanda = document care este transmis Vanzatorului prin intermediul unui site cu privire la intentia Cumparatorului de a achizitiona produse 

Produse = Oferta din spatiul electronic comercializata de catre Vanzator

Continut = Informatii disponibile pe site cu privire la datele Vanzatorului, Oferta de servicii si produse disponibile puse la dispozitia Cumparatorului

Cod Produs = Informatie prin care este identificat un produs pe site-ul besto.ro

Wishlist = Lista de produse pe care Cumparatorul le salveaza in cont pentru a fi achizitionate ulterior

Compara = Serviciu pus la dispozitia Cumparatorului pentru a putea identifica direferente si asemanari intre produsele de pe besto.ro

Recenzii = Evaluare data de catre utilizatorii site-ului cu privire la un produs sau serviciu disponibil pe besto.ro

Taxa de timbru verde = Taxa aplicata produselor electrice si electronice HG 448/2005, care este introdusa in pretul produselor si care este destinata fondurilor aferente reciclarii corespunzatoare

Newsletter = document informativ in format electronic care contine ofertele de produse si servicii disponibile pe besto.ro

Contract = Comanda confirmata prin intermediul datelor de contact furnizate de Cumparator la crearea contului pe besto.ro: email-ul, telefonul sau numarul de fax.

2. Politica de Comenzi

2.1 Plasarea unei Comenzi

a) Comanda se poate plasa pe site-ul besto.ro adaugand produsele dorite in cos si confirmand comanda. Se primeste o notificare pe email-ul furnizat de catre Cumparator  cu privire la inregistrarea intentiei de achizitie, urmand ca Vanzatorul sa contacteze cu privire la stadiul procesarii acesteia.

b) Comanda se poate plasa prin intermediul email-ului care rezulta in generarea unei proforme de catre Vanzator si care este retrimisa mai apoi Cumparatorului pentru confirmare. Dupa ce Cumparatorul confirma proforma si accepta conditiile de pe aceasta, atunci se proceseaza comanda.

c) Comanda poate fi plasata si intermediul numerelor de telefon afisate pe site-ul besto.ro.

d) Comanda poate fi plasata si prin numarul de fax disponibil pe site-ul besto.ro prin care Cumparatorul informeaza Vanzatorul intentia sa de achizitie.

e) Comanda poate fi plasata si prin intermediul S.E.A.P. stabilind in prealabil detaliile achizitiei la telefon, email sau fax. Cumparatorul notifica Vanzatorul de intentia de achizitie directa din sistemul S.E.A.P, Vanzatorul actualizeaza catalogul intern.

f) Orice persoana juridica de pe teritoriul Romaniei poate achizitiona produse de pe besto.ro.

2.2 Inregistrarea unei Comenzi

Comanda este inregistrata in sistem in momentul in care cumparatorul primeste o notificarea pe email in care sunt cantitatile produselor, denumirea si codurile.

2.3 Confirmarea unei Comenzi

Comanda este confirmata in momentul in care Vanzatorul contacteaza cumparatorul prin intermediul email-ului sau telefonului cu privire la produsul comandat. 

2.4 Anularea unei Comenzi

Comanda poate fi anulata prin intermediul email-ului, telefonului sau faxului sau atunci cand Vanzatorul contacteaza Cumparatorul cu privire la stadiul acesteia. 

Vanzatorul poate anula o comanda a Cumparatorului in conditia in care exista intentia de a prejudicia in vreun fel besto.ro.

2.5 Recenzia unei Comenzi

Periodic i se solicita Cumparatorului sa acorde o recenzie cu privire la produsele achizitionate cu scopul de a impartasi experienta avuta altor utilizatori.

3. Politica de Livrare

La Comanda = Produsul se comanda special la furnizor, iar Vanzatorul informeaza cumparatorul cu privire la termenul de livrare

Stoc Magazin = Produsul este in magazin si poate si livrat la Cumparator in aceiasi zi daca o comanda este plasata pana in ora 16:00 in orice zi de Luni pana Vineri. Stocul magazinului se schimba in functie de comenzile confirmate de Vanzator.

Stoc Furnizor = Produsul se afla in stocul furnizorului si livrarea la Cumparator se realizeaza in maxim 5 zile lucratoare. In cazul in care apar modificari in cadrul stocului furnizorului, Vanzatorul va transmite Cumparatorului date privind livrarea produselor.

Intreaba Stoc = Produsul nu se mai afla in stoc si in momentul in care se doreste achizitionarea produsului nu exista informatii cu privire la disponibilitate. Vanzatorul va contacta Cumparatorul imediat dupa ce are date cu privire la livrarea acestora.

Produsele sunt livrate prin intermediul firmei de curierat pana la adresa mentionata de Cumparator in comanda plasata in termen de 24-48 de ore de la expedierea din depozitul besto.ro. 

Costurile de transport sunt suportate de catre Vanzator daca o comanda depaseste 500 RON cu TVA. In cazul comenzilor mai mici de 499.99 RON cu TVA, costul transportului este de 19.99 RON cu TVA.

4. Politica de Retur

Produsele pot fi returnate conform legislatiei in vigoare. Costurile privind returul produselor sunt suportate de catre Cumparator.

Produs livrat nu e conform cu specificatiile de pe besto.ro: Cumparatorul notifica Vanzatorul cu privire la receptionarea altui produs si, la solicitare, i se ramburseaza contravaloarea. In acest caz cheltuielile de transport vor fi suportate de catre Vanzator. Daca se doreste inlocuirea cu un produs de valoarea mai mare, Cumparatorul plateste diferenta, iar daca se doreste un produs de valaore mai mica, Vanzatorul returneaza diferenta de bani Cumparatorului. Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. Daca produsul a fost deteriorat, atunci Vanzatorul este indreptatit sa refuze returul.

Produsul livrat deteriorat: Cumparatorul poate refuza receptia produsului la curier daca aparent este deteriorat completand un proces verbal impreuna cu persoana responsabila de livrare de la firma de curierat.In aceasta situatie costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre Vanzator. Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. 

Produsul livrat nu functioneaza: Cumparatorul poate returna produsul daca nu functioneaza in primele 24 de ore de la receptionarea acestuia de la firma de curierat sau de la ridicarea de la sediu si poate solicita inlocuirea. In aceasta situatie costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre Vanzator. Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. Daca produsul a fost deteriorat, atunci Vanzatorul este indreptatit sa refuze returul.

Produsul livrat in mod eronat: Cumparatorul poate returna produsul daca cel pe care l-a receptionat nu este cel comandat initial urmand sa anunte Vanzatorul despre situatia aceasta in cel mai scurt timp. Vanzatorul va inlocui produsul si va suporta costurile cu privire la retur. In cazul comenzilor plasate in mod eronat costurile de livrare si de retur vor fi suportate de catre Cumparator. Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. Daca produsul a fost deteriorat, atunci Vanzatorul este indreptatit sa refuze returul.

Urmatoarele categorii de produse nu pot fi returnate:

  1. Consumabile pentru aparatele de printat: Consumabilele OEM ( Originale ) nu pot fi returnate daca au fost desigilate; Consumabilele compatibile daca au fost desigilate, daca au fost comandate gresit pentru aparatul de printat si daca nu prezinta defecte de fabricatie.
  2. Produsele de birotica daca au fost desigilate si folosite
  3. Licente software
  4. Produsele de ingrijire personala
  5. Produsele din categoria "Server"daca au fost desigilate
  6. Produsele din categoria "Electrocasnice Mari": Plite, Frigidere si alte frigorifice, Masini de spalat rufe, Uscatoare de Rufe, Hote, Aragazuri, Masini de spalat vase, daca sunt desigilate si daca nu se afla in ambalajul in care au fost livrate.
  7. Imprimantele si multifunctionalele ale caror consumabile au fost desigilate.
  8. Telefoanele Mobile
  9. Produsele apartinand brand-ului Apple
  10. Jocuri
  11. Filme
  12. Produsele IT de pe care au fost dezinstalate programele software cu care au fost livrate.
  13. Aparatele de aer conditionat care au fost instalate si montate
  14. Fiarele de calcat care au fost folosite si care prezinta urme de calcar, zgarieturi pe talpa etc.
  15. Aspiratoarele care au fost folosite.
  16. Produsele din categoria "Electrocasnice pentru bucatarie" care prezinta urme de folosinta: Mixere, Cafetiere, Prajitoare de Paine, Cantare pentru bucatarie, Accesorii pentru gatit, Blendere, Aparate pentur gatit, Espressoare, Masini de Tocat, Masini de facut paine, Storcatoare de fructe, Rasnita de Cafea, Fierbatoare, Sandvich Maker, Tocatoare, Aparate de facut inghetata, Friteuze, Cuptoare cu microunde, Gratare electrice, cuptoare.
  17. Produsele nu sunt returnate in ambalajul original si ale caror etichete si elemente de identificare lipsesc, sunt rupte sau deteriorate.
  18. Produsele din COMANDA SPECIALA  care  este definita ca fiind produsul comandat de catre client ce nu se afla in stocul Besto, adica "In stoc magazin" dar care este disponibil "In stoc furnizor" sau disponibil "La comanda" dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme cu plata in avans sau ramburs. Disponibilitatea produsului este mentionata pentru fiecare produs in parte.
  19. Produsele vandute la PRETURI REDUSE (prin produs la pret redus se intelete un produs asupra caruia i s-a aplicat o reducere fata de pretul initial).
  20. Comanda livrata continea mai multe bucati din acelasi reper si au fost desigilate mai mult de 1 bucata.

Ne rezervam dreptul de a nu accepta returul in urmatoarele situatii:

  1. Produsul nu este returnat cu toate accesoriile cu care a fost livrat
  2. Produsele returnate prezinta urma de uzura, deteriorare, ambalaje deteriorate, zgarieturi, loviri, socuri electrice, certificat de garantie lipsa.
  3. Exista retururi repetate de la acelasi client.
  4. Produsele nu functioneaza in parametri optimi si nu sunt insotite de factura copie, certificatul de garantie in original.

Programul de retur a magazinului besto.ro: Luni - Vineri - 08:30 - 17:00

Adresa de email: service@besto.ro

Telefon: 0356.411.021; Fax: 0356.441.359

5. Politica de Service

Produsele de pe besto.ro pot fi acceptate in service pe baza formularului de constatare a defectului care se poate descarca de aici: Formular de Constatare a Defectelor . Documentul se completeaza cu toate datele solicitate si se trimite pe email la service@besto.ro sau prin fax la 0356.441.359

6. Politica de Plata

Comenzile plasate pentru produsele de pe site-ul besto.ro pot fi platite prin:

Numerar / Ramburs la curier = In momentul in care o comanda este plasata pe besto.ro, Cumparatorul poate opta pentru plata numerar atunci cand ridica produsul de la sediul besto.ro sau ramburs la curier in momentul in care comanda este livrata la destinatie. In urma elegerii acestei optiuni, Cumparatorul va primi un document justificativ pentru plata efectuata

Cont Bancar = Plata se poate efectua prin Ordin de Plata in contul bancar deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Bega - RO63 RZBR 0000 0600 1326 1487 sau in contul deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara ( doar pentru institutii publice ) RO28 TREZ 6215 069X XX01 7751.

Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru comisioanele aferente transferelor bancare de banca la care Cumparatorul are deschis contul.

7. Politica de Pret

Toate produsele de pe besto.ro au afisate preturile in RON ( lei ) si contin Taxa pe Valoarea adaugata ( TVA ) de 20%.

Pretul Standard = Pretul care nu beneficiaza de un discount promotional si care este disponibil in dreptul fiecarui produs pe site-ul besto.ro

Pretul Redus = Pretul care beneficiaza de un discount promotional si care este evidentiat in dreptul produsului.

Preturile se pot modifica in functie de disponibilitatea acestora la furnizor si fara a anunta in prealabil Cumparatorul.

Pretul produselor afisate pe besto.ro contine Taxa de Timbru Verde, iar daca se doreste mai multe detalii cu privire la valoarea acesteia, atunci Cumparatorul poate solicita la adresa de email contabilitate@besto.ro, la numarul de telefon 0356.411.021 sau prin fax la 0356.441.359 .

 


Livrare gratuita

Pentru comenzi de la 500 RON


Deschidere colete

Platesti doar la livrare


Retur produse

Pentru persoane fizice si juridice


Oferte speciale

Produse reduse


Suport comenzi

Suna la
0356-411-021

Suntem prezenti si pe:

 Ghidul tau autentic de shopping.  

www.cel.ro