Luni – Vineri: 08:30 – 17:00

  • Nu aveti produse in cos

Intrebari frecvente

Cum comand?

a) Comanda se poate plasa pe site-ul besto.ro adaugand produsele dorite in cos si confirmand comanda. Se primeste o notificare pe email-ul furnizat de catre Cumparator cu privire la inregistrarea intentiei de achizitie, urmand ca Vanzatorul sa contacteze cu privire la stadiul procesarii acesteia.

b) Comanda se poate plasa prin intermediul email-ului care rezulta in generarea unei proforme de catre Vanzator si care este retrimisa mai apoi Cumparatorului pentru confirmare. Dupa ce Cumparatorul confirma proforma si accepta conditiile de pe aceasta, atunci se proceseaza comanda.

c) Comanda poate fi plasata si intermediul numerelor de telefon afisate pe site-ul besto.ro.

d) Comanda poate fi plasata si prin numarul de fax disponibil pe site-ul besto.ro prin care Cumparatorul informeaza Vanzatorul intentia sa de achizitie.

e) Comanda poate fi plasata si prin intermediul S.E.A.P. stabilind in prealabil detaliile achizitiei la telefon, email sau fax. Cumparatorul notifica Vanzatorul de intentia de achizitie directa din sistemul S.E.A.P, Vanzatorul actualizeaza catalogul intern.

f) Orice persoana fizica sau persoana juridica de pe teritoriul Romaniei poate achizitiona produse de pe besto.ro.

Cand primesc produsele?

Comanda este inregistrata in sistem in momentul in care cumparatorul primeste o notificarea pe email in care sunt cantitatile produselor, denumirea si codurile. Aceasta este confirmata in momentul in care Vanzatorul contacteaza cumparatorul prin intermediul email-ului sau telefonului cu privire la produsul comandat. 

Produsele sunt livrate prin intermediul firmei de curierat pana la adresa mentionata de Cumparator in comanda plasata in termen de 24-48 de ore de la expedierea din depozitul besto.ro. 

Costurile de transport sunt suportate de catre Vanzator daca o comanda depaseste 500 RON cu TVA. In cazul comenzilor mai mici de 499.99 RON cu TVA, costul transportului este de 19.99 RON cu TVA.

Cum pot returna produsele?

Cumparatorul beneficiaza de o perioadă de 14 zile pentru a returna produsul achizitionat pe besto.ro conform legislatiei in vigoare, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere, trimitand produsul achizitionat in stare perfecta de functionare si cu toate accesoriile cu care acesta a fost livrat la destinatie.

Cumparatorul nu beneficiaza de perioada de 14 zile pentru retur daca ridica produsul de la sediul besto.ro. 

Produs livrat nu e conform cu specificatiile de pe besto.ro: Cumparatorul notifica Vanzatorul cu privire la receptionarea altui produs si, la solicitare, i se ramburseaza contravaloarea. In acest caz cheltuielile de transport vor fi suportate de catre Vanzator. Daca se doreste inlocuirea cu un produs de valoarea mai mare, Cumparatorul plateste diferenta, iar daca se doreste un produs de valaore mai mica, Vanzatorul returneaza diferenta de bani Cumparatorului. Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. Daca produsul a fost deteriorat, atunci Vanzatorul este indreptatit sa refuze returul.

Produsul livrat deteriorat: Cumparatorul poate refuza receptia produsului la curier daca aparent este deteriorat completand un proces verbal impreuna cu persoana responsabila de livrare de la firma de curierat.Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre Vanzator. Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. 

Produsul livrat nu functioneaza: Cumparatorul poate returna produsul daca nu functioneaza in primele 24 de ore de la receptionarea acestuia de la firma de curierat sau de la ridicarea de la sediu si poate solicita inlocuirea. Costurile de transport pentru retur vor fi suportate de catre Vanzator.Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. Daca produsul a fost deteriorat, atunci Vanzatorul este indreptatit sa refuze returul.

Produsul livrat in mod eronat: Cumparatorul poate returna produsul daca cel pe care l-a receptionat nu este cel comandat initial urmand sa anunte Vanzatorul despre situatia aceasta in cel mai scurt timp. Vanzatorul va inlocui produsul si va suporta costurile cu privire la retur.Produsul returnat trebuie sa ajunga la Vanzator in starea in care a fost livrat cu toate accesoriile si documentele originale. Daca produsul a fost deteriorat, atunci Vanzatorul este indreptatit sa refuze returul.

Programul de retur a magazinului besto.ro: Luni - Vineri - 08:30 - 17:00

Adresa de email: service@besto.ro

Telefon: 0356.411.021; Fax: 0356.441.359

Cum pot sti care sunt ofertele speciale?

Cumparatorul poate sti care sunt ofertele speciale daca se aboneaza la newsletterul besto.ro.

Cum ma abonez la newsletter?

Abonarea se face adaugand adresa de email in sectiunea aferenta newsletterului din partea dreapta a site-ului.

Care e comanda minima?

besto.ro nu are regula pentru plasarea unei comenzi minime. Cumparatorul poate sa achizitioneaza orice produse la alegere din cele patru categorii de la produse IT, electronice, electice, birotica, consumabile si chiar servicii pentru a tirmite un produs in service.

Cat este taxa de transport?

Costurile de transport sunt suportate de catre Vanzator daca o comanda depaseste 500 RON cu TVA. In cazul comenzilor mai mici de 499.99 RON cu TVA, costul transportului este de 19.99 RON cu TVA.

Cum pot sa platesc comanda plasata?

Comenzile plasate pentru produsele de pe site-ul besto.ro pot fi platite prin:

Numerar / Ramburs la curier = In momentul in care o comanda este plasata pe besto.ro, Cumparatorul poate opta pentru plata numerar atunci cand ridica produsul de la sediul besto.ro sau ramburs la curier in momentul in care comanda este livrata la destinatie. In urma elegerii acestei optiuni, Cumparatorul va primi un document justificativ pentru plata efectuata

Cont Bancar = Plata se poate efectua prin Ordin de Plata in contul bancar deschis la Raiffeisen Bank - Agentia Bega - RO63 RZBR 0000 0600 1326 1487 sau in contul deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara ( doar pentru institutii publice ) RO28 TREZ 6215 069X XX01 7751.

 


Livrare gratuita

Pentru comenzi de la 500 RON


Deschidere colete

Platesti doar la livrare


Retur produse

Pentru persoane fizice si juridice


Oferte speciale

Produse reduse


Suport comenzi

Suna la
0356-411-021

Suntem prezenti si pe:

Viziteaza site-ul Inko.ro pe ShopMania Ghidul tau autentic de shopping.